Zum Zoomen nutzen Sie bitte die Tastenkombination Ihres Browsers:

[ctr/cmd/strg] Taste gedrückt halten und die [+] oder [-] Taste drücken

˅ Messe-Übersicht ˅

Accreditatie

U kunt uw perskaart snel, gemakkelijk en gemakkelijk thuis bestellen en direct uitprinten.

Als u al eerder gebruik heeft gemaakt van onze accreditatiedienst, logt u dan in met de u bekende toegangsgegevens. Uw gegevens worden voor elke beurs gecontroleerd op actualiteit. Accreditatie voor vertegenwoordigers van de media is natuurlijk gratis.

Indien u nog geen toegangsgegevens heeft, gelieve uzelf vooraf te accrediteren.

Maak een selectie:

Opens external link in new windowLogin met de bekende toegangsgegevens

Opens external link in new windowMaak een nieuw account aan voor accreditatie

Accreditatierichtlijnen

Als beursorganisator willen wij journalisten door middel van een accreditatie gemakkelijker toegang geven tot informatie over onze evenementen en ons bedrijf. Een accreditatie wordt uitsluitend verstrekt met het oog op journalistieke berichtgeving.

Wie kan een media-accreditatie ontvangen:

Personen uit het binnen- of buitenland die hun journalistieke (ook foto-journalistieke) activiteit (met betrekking tot het desbetreffende beursthema) als volgt kunnen aantonen:

a. door voorlegging van artikels onder hun naam, die op het tijdstip van het evenement niet ouder zijn dan zes maanden,

b. door voorlegging van een impressum, waarin zij vermeld staan als redacteur, permanente redactiemedewerker of auteur, en dat op het tijdstip van het evenement niet ouder is dan drie maanden,

c. door voorlegging van een originele schriftelijke opdracht van een redactieteam met betrekking tot de actuele vakbeurs,

d. door middel van een weblink naar een online publicatie, die een gevestigde waarde is in de desbetreffende branche-community en een adequaat bereik kan aantonen. In deze gevallen is een voorafgaande accreditatie nodig vanwege de vereiste controle. Zulke online media moeten al minstens drie maanden bestaan, regelmatige bijdragen kunnen voorleggen en de laatste tekst met betrekking tot het beursthema mag hoogstens drie maanden oud zijn. (In specifieke gevallen kunnen er aparte uitgebreide accreditatieregels voor bloggers en een aparte status voor bloggers bestaan.)

e. door voorlegging van een hoogstens zes maanden oud bewijsstuk dat zij voor leerlingenkranten werken of door voorlegging van een geldige legitimatie van een jeugdpersorganisatie of door voorlegging van een schriftelijke bevestiging van de school die het redactiewerk voor de leerlingenkrant bevestigt.

f. houders van een geldige perskaart van een binnen- of buitenlandse federatie van journalisten.

Wij wijzen erop dat alleen de voorlegging van een perskaart gewoonlijk niet de basis vormt voor een accreditatie. De beursorganisator behoudt zich het recht voor om andere bewijzen te vragen voor de controle van de journalistieke activiteit in overeenstemming met de punten a – e.

De legitimaties moeten worden voorgelegd in het Duits of Engels. De beursorganisator behoudt zich het recht voor om in specifieke gevallen bijkomend de voorlegging van een geldig personeelsdocument met foto te vragen. Er bestaat geen recht op accreditatie. Eventueel maakt de beursorganisator gebruik van zijn huisrecht.

De volgende groepen van personen worden niet geaccrediteerd:

• Personen zonder journalistieke legitimatie, zoals bijv. klantenadviseurs, salesmanagers, marketingmanagers of webmasters, PR-adviseurs en particuliere begeleiders
  • Duitsers die gedomicilieerd zijn in Duitsland en die een buitenlandse perskaart voorleggen
  • Personen die een schriftelijke opdracht van een vrije journalist voorleggen
  • Personen die uitsluitend particulier actief zijn op sociale netwerken

Tickets/Bonnen